onsdag 18. juni 2008


Alla dessa dagar som kom och gick, inte visste jäg at det var sjalve livet.


Det er ferie! I alle fall nesten, jeg skal bare på skolen på fredag for å få karakterene + litt sosialgreier med klassen. Dette skoleåret har gått så fort at det er vanskelig for meg å innse at VG1 er over, og at om 2 måneder er det VG2 som står for tur. Men det skal virkelig bli deilig med ett par måneder uten komposisjonsprinsipper og medierapporter. Jeg gleder meg faktisk til høsten da, for neste år er det en del foto på skolen ^^ Jei, go nerd.

Igår var jeg flink jente og ryddet rommet, sånn skikkelig. Det er lenge siden det har luktet så rent her, og jeg tør såvidt å gjøre noe for å rote det til igjen. Om et par dager er det sikkert tilbake til samme gamle standar, men jeg får nyte det så lenge det varer ^^ Holder på med scrapbook for tiden, så det har en tendens til å rote rommet mitt veldig til.

Etterom jeg snart skal på møte, og er skrivesperre slenger jeg med bilde fra scrapbooken OG fra mitt nylige ryddige rom.







5 kommentarer:

  1. Hehe, flink du har vært;>
    Hvordan scrapbook lager du? Om hva lzzm.

    SvarSlett
  2. Jeg lager om mkvg1 på de første sidene, så happenings fra 07, så happenings fra 08 :) Tar litt tid! :p

    SvarSlett
  3. jeij, likte scrapbook'en :D og bildene av ditt ryddige rom, det var fint nå :)

    SvarSlett
  4. Scrapbook er koselig :D Kjempe søt blogg du hadde også!

    SvarSlett