fredag 14. mars 2008

Walking on sunshine

Ah, herlig. Våren er i Bergen by idag! Kunne gå ute med åpen jakke og alikevel ikke få kuldesjokk. Love itt <3 Dagen har vært ganske bra, i gymmen klarte jeg og Isabell å bli værende i garderoben hele tiden, hoho. Etterpå var det kino med klassen og nå skal jeg snart endelig være med min kjære Henriette igjen. Hadde ikke enkelte smerter ankommet, så hadde denne dagen vært fullkommen!

Igår var jeg og Birgitte på shopping + Egon, og jeg fant endelig en ny bukse i min lengde. Det er ikke lett å være lav! Er det noen som vet om noen butikker i Bergen der de selger fine bukser egentlig? Jeg liker ikke Only, Vero Moda og det der når det gjelder bukser, men jeg har heller ikke verdens tykkeste lommebok. Merket i alle fall at jeg savnet shopping, alle pengene mine går til mat på skolen for tiden, noe som egentlig er ganske unødvendig når det er mulig å ta med mat hjemmefra. Men har vel valget mellom å a) rekke bussen og b) lage mat og miste bussen, så da blir det alltid å rekke bussen. Jaja.

Nå skriver jeg så sullete så tror jeg trekker meg tilbake til Prison Break :) Ha en fin fredag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar