søndag 9. mars 2008

Not even kodak can capture our memories

We were the girls who took on the world and didn't worry about the past. We laughed and cried and said some goodbyes, but we lived each day like it was our last. We partied hard. We kissed slow. We laughed hard as we stole the show. Looking back on life theres nothing I regret. I still live for the nights I can't remember, with the friends I'll never forget!



Et lite utdrag av alle de tusen bildene jeg har med fab 5. De 5 jentene jeg har hatt mest å gjøre med siden jeg kan huske omtrent, og jeg savner tiden med alle disse samlet <3 (Diktet har jeg lest hos Birthe en eller annen gang)

1 kommentar:

  1. ÅÅ, så koselig å mimre tilbake til den tiden. Gjengen må begynne å finne på mer sammen, føler det har blitt alt for lite av det det siste!

    SvarSlett