torsdag 20. mars 2008

Dancing in the moonlight

Jadda, da var klokken 4 og sistemann gikk akkurat. Det å sitte å høre på radioresepsjonen med en sovende hund og to sovende venner, er faktisk ganske koselig skal jeg si deg. Jessda.

Og nå er vi midt i påskeferien, som har vært svært så bra sålangt. Begynte med en Friday's date med Henriette på fredag, etterfulgt av Deli. Og deretter ble det 18 årsdag, og bare henging med venner. Kan absolutt ikke klage, selvom påsken egentlig er til skigåing og alt det der. Men familien min er båt, sjø og sydenmennesker så vi hører vel ikke akkurat til på høyfjellet kan man si ;p

Jeg vet vel ikke hva jeg skal skrive om egentlig, men tenkte jeg skulle blogge mer imorgen med litt bilder fra ferien elns. For akkurat nå holder jeg på å sovne ^_^

1 kommentar: