tirsdag 25. mars 2008

Dreamgirls

Ja, så var påsken over da. Men herlig var den! Begynte med TGIF & Deli date med min kjære Henriette. Vi spiste oss altfor mett og snakket i timesvis. Kos. Så var det 18 års dag dagen etterpå. Resten av ferien ble brukt på venner, daffing, fjelltur(faktisk) med hunden og ett par dager uten resten av familien i huset. Det var første gang jeg fikk være alene hjemme, og skal si det var HERLIG <3 Spesielt da de ringte meg og stresset borte i Sverige mens jeg satt og halvsov i massasjestolen. Bortskjemt? Litt. De kom selvsagt hjem med så mye snop og Red Bull til meg at jeg tror jeg har det helt til jeg dør. Jepp.

Døgnrytmen klarte jeg faktisk å overholde! Helt til igår... Da hørte jeg på radioresepsjonen og dullet helt til jeg merket at det var dagslys ute. Og da var klokken halv syv på morgenkvisten. Selvfølgelig klarte jeg å ødelegge den før den siste fridagen! Gah. Så nå er klokken snart tre på natten, og jeg sitter her lys våken og rastløs.

Ellers så må jeg vel snart begynne å blogge om ting som er LITT kjekkere å lese om enn min veldig random liv. Jeg avslutter med to bilder :)


Henriette på Friday's.

Meg på friday's.

2 kommentarer:

  1. Aww. Koselig. Det så godt ut forresten, hva er det?

    SvarSlett
  2. Jeg husker ikke helt, men tror det var vanlig cheese burger! sykt god mat der :D

    SvarSlett