fredag 29. februar 2008

Penger, penger penger.

Penger er ett evig problem. Man får liksom aldri nok. Og i tillegg til at jeg idag kjøpte bursdagsgave til en kompis på vegne av meg og 2 andre, og at jeg måtte kjøpe sminke ettersom jeg glemte gymbagen i skapet på skolen, så dumpet det en regning i posten for Praha turen. 5500 kr elns. YAY. Også kommer sikkert kjøretimeregningene snart. Hvordan skal jeg betale for alt det, jeg har såvidt 6000 på konto?! Heldigvis har jeg to svært så snille foreldre som hjelper meg ut, så får jeg heller betale dem litt og litt tilbake ^_^

Ah, nå er det endelig helg. Har egentlig ingenting å klage på, vi hadde fri på mandag og det var første uke etter vinterferie, men jeg er allerede klar for ny ferie. Påskeferien er ikke langt unna, og den skal brukes sosialt ettersom det ble lite sosialt i syden i vinterferien ;D Menja. Helg er hellig. Idag skal jeg på jentekveld til Anette med film og pizza, og imorgen er det bursdagsfeiring for Toff :D Herrligt.

Og nå skal jeg trekke meg fint tilbake til daffemodus og beklage for et veldig, veldig meningsløst innhold i denne posten. Men hey, er det ikke egentlig det blogger er til? ^^

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar