mandag 3. mars 2008

Can't stop smiling today

Sol idag! Et mirakel. Byen vår har vist seg fra sin beste side, og da jeg hadde kjøretime kunne jeg ikke annet enn å nyte utsikten utover sjøen fra Laksevåg siden. Iih, har begynt å få taket på kjøringen nå, er sykt kjekt. Før kunne jeg kubbe midt i et lyskryss på Danmarksplass, men nå går det meste fint! Tilogmed bakkestart og rygging. Det hadde ingen av mine kjære venner trodd nei! En litt urovekkende ting er vel kanskje det at jeg er mest stabil i høy fart, og klarte å kjøre i 90 i en 70 sone, meeen men :D

Synes foressten at påsken godt kunne kommet NÅ. Klarer ikke vente, er så utrolig lei av perspektivtegninger og redigeringsprogrammer med x antall øvingshefter til, for å ikke snakke om karboner og karbonbindinger. Hvem bryr seg egentlig? Vi sitter og loker hele dagen, og klarer å finne på alt annet enn det vi faktisk skal gjøre. Gaah. Jaja.

Og nå vandrer jeg tilbake til min smilende verden(faktisk), med litt Prison Break. Good Night ^^

2 kommentarer:

  1. Det var sol! Jeg sovnet klokken 6 i går kveld, og våknet klokken 7 i dag!(Mamma vekket meg aldri:s) Men ja, jeg sovnet i solen som kom inn gjennom vinduet, og når jeg våknet var alt helt hvitt ute! Føltes som jeg hadde sovet gjennom en hel sesong! Ustabiledrittvær:p Anyways, hvor langt har man kommet i PB? :)

    SvarSlett
  2. Haha :D Jeg gjorde det samme på valentinsdagen, var helt i ørske da jeg våknet :p Tror jeg er kommet til episode 10 eller noe sånt! Spennende! :D

    SvarSlett