fredag 29. februar 2008

Da Gud hadde laget Bergen by...

... så han fornøyd på den og sa; Denne byen ble jo helt perfekt, den må jeg vaske ofte!

Og slik ble det. Det pokkers regnværet tar aldri slutt, og jeg går rundt som en sau på håret 90% av uken. Hater krøller, regn, vind og generelt alt som har med det å gjøre, arrh. Før idag presterte jeg å ha en jakke uten hette i tillegg til at jeg ikke tenkte på paraply ettersom jeg hadde kjøretime før skolen, og da jeg skulle ut til bussen høljet det ned. Våt & kald Suzanne i 40 minutter på bussen på vei hjem? Jippi. Det får meg til å lengte tilbake til uken på Grand Canaria, der jeg kunne gjøre det jeg og så mange andre venner drømmer om; slappe av i solen. Gå i søte sommersko og tynne klær. Vi skulle bodd i Spania året rundt, hele gjengen ^^

Ah, idag fikk jeg se bilder fra villaen vi skal bo i til sommeren, i Marbella i Spania. Dette er den siste ferien med mamma, pappa og søster ettersom broren min da er 18 og ettersom dette er mitt siste år som ikke-myndig. Og ja, villaen var herlig! :D Skal ha med meg min gode venn Elise, så da skal vi nyte lange dager med soling, shopping, og festing ;> Ah, can't wait.

2 kommentarer:

  1. Åå, herlig. Jeg hadde gitt mye for å være der nå!! Har du bilder av villaen?:)

    SvarSlett
  2. Ja, det har jeg! Du skal få link på msn ;p

    SvarSlett