mandag 2. juni 2008

Waiting on the world to change

Jeg glemmer jo helt denne bloggen her, tydeligvis. Jaja, jeg tror ikke dere lider av den grunn :p

Den siste tiden har sommerværet fortsatt som ukene før, og nå blir det bare mindre og mindre skole. Hvis jeg ikke kommer opp i eksamen, er det bare prøveeksamen i media igjen før alt er over ^^ Herlig. Kan ikke vente til ferien nå! Late soldager med Elise i Marbella, sommerkos og grilling hjemme med folk, og nye oppdagelser i Praha med venner før ferien enten ender med leder på Voss eller enda mer sommerkos hjemme med jentene mine, som jeg ikke får se hele ferien omtrent! Jeg kommer hjem fra Marbella den 19, de drar den 20, jeg drar til Praha 2, og de kommer hjem 3(min bursdag!). Dårlig timing? Ja :( Men neste år er vi alle samlet et eller annet sted ute i verden <3

I det siste har jeg hatt utrolig mange rare drømmer, som alle inneholder bil. Enten får jeg en rød Audi av mamma, som hun stjeler igjen etterpå, eller så låner jeg pappa sin bil for å kjøre hjem fra Oslo og over vidden med, eller så er det en eller annen form for råkjøring. Tror kanskje jeg ønsker lappen så sinnsykt, at underbevisstheten min lar meg drømme om det og, bare på pur f. Bortsett fra at jeg håper jeg kjører bedre enn i drømmene mine, for å si det mildt :p

Ellers er jeg utrolig rastløs for tiden. Akkurat som at jeg venter på at noe skal skje, venter på noe som ikke kommer, elns. Jeg vetikke hva det er, men det irriterer meg. Men hey, jeg har fått lønn på konto, shoppet fine klær, og halvveis fri resten av uken. Kan jeg klage? Nei. (jeg gjør det fordiom jeg.) :)


Inni, Suzanne, Nina, Hanna & Marie, april 08.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar