søndag 20. april 2008

Suzanne har fått kort hår!

.. og er enda ikke sikker på om hun liker det.



Det gikk nesten ned til rumpen tilslutt, og nå er det rett nedenfor skuldrene. Sykt annerledes, men blir vel vant til det også.

Har vært lite blogging i det siste fordi jeg har vært flink jente og vært med ute i solen, enn inne med pcen. En del av oss bergensere får faktisk dårlig samvittighet når vi ser solen og ikke er ute med en eneste gang. Sånn er det når det vanligvis regner noe sykt mye.

Idag skal jeg være flink å rydde! Og kanskje være med en god venninne som endelig er kommet hjem igjen etter en ukes skoletur i Frankrike.

:-)

2 kommentarer:

  1. If I may say something. Jeg syns du er kjempefin med det håret du har pga. krøllene dine får et lite løft ^^ Du er fin uansett hva :D Det kommer nok Adrian til å si og når du sover mellom oss... Hahahaha x) Løv ju <3

    SvarSlett
  2. Jeg syns du kledde den nye klippen:)

    Jeg får sykt dårlig samvittighet hvis jeg er inne og solen steiker ute:p Haha.

    SvarSlett