tirsdag 22. april 2008

Bailando

Jeg tror jeg offesielt har fått skrivesperre. Kanskje jeg har fått solstikk av all den deilige solen, for jeg klarer virkelig ikke å finne på noe kjekt å skrive om. Det skjer mye for tiden, samtidig som det skjer lite. Går det an? Jaja, vi later som i alle fall. Alltid er det noe. Noen som skal ha noe gjort, noe jeg MÅ gjøre, noe jeg vil gjøre, og noe jeg burde gjøre. Som regel gjør jeg bare det jeg vil da, selvsagt. :)

Nå kommer vi snart inn i mai, og igjen ser alle frem til herlige kvelder med venner og minner som skal puttes inn i 2008 boksen på minne-hyllen. Jeg gleder meg! Våren/sommeren er den beste tiden, og når jeg går ute allerede nå og kjenner vårlukt, da kan jeg ikke gjøre annet enn å smile. Det er 2 måneder igjen til sydenturen der Elise og Martine er sydenkompiser, og det kan ikke bli annet enn bra. Og det er 3 måneder til Praha turen. Hvorfor kan ikke sommerferien komme NÅ? Arh.

Ja, som sagt, så har jeg skrivesperre, så jeg har allerede gått tom for ting å skrive om. Marie tok masse koselige bilder på skolen idag, så får vel bildetrashe når jeg får de :)

Erik og Kriss - Dra tilbake <3

Det er sånn det blir med tiden
Mens venner spres som vinder
Så møtes vi og føler som om alle var der hele tiden
Husker godt hvordan ting var før, det er klart jeg savner det
Da fasttelefon var det vi knyttet oss sammen med

Så kanskje vi kan dra tilbake
For å føle selv
Gjennoppleve stemningen og spenningen en lørdagskveld
Da vi snek på trikken eller løp på skinnene
Med flasker oppi sokker sånn at ingen hørte klirrene

Så kanskje vi kan dra tilbake
Fortiden kan ikke nås
For tiden vil gå
Kanskje vi kan dra tilbake
Fremtid er minnene man lever for å oppnå
Så kanskje vi kan dra tilbake
Fremtiden kan ikke spås
Det tar tid å forstå
Kanskje vi kan dra tilbake
Men tiden er som beste minner akkurat nå

Jeg synes det er litt trist, for vi var en gang bestevenner
Men du har blitt til en jeg egentlig ikke kjenner lenger
Det er no som ikke stemmer
Visse ting jeg aldri glemmer
Spesielle sammenhenger
Minner koster ingen penger
Jeg minner sandstrender,
Bassenger med solsenger
man var enda fotgjenger og trengte ingen bompenger
Satt opp teltsenger og klipret på gitar strenger,
Samlet alle fotballkort
Og var skikkelig tilhenger.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar